Formula.hu

Ezért szavazta le a fordított rajtrácsot a Mercedes

A címvédő csapat vezetője, Toto Wolff három érvet is felsorolt amellett, miért is nem bólintottak rá a vb-tabella állásának fordított sorrendje alapján rajtoló kvalifikációs versenyek ötletére.

Már 2017-ben megkereste Raikkönent a Sauber

Az azóta Alfa Romeóvá alakuló F1-es csapat menedzsere árult el részleteket arról, hogyan csábították vissza a 2007-es világbajnokot, akivel aztán két óra leforgása alatt meg is állapodtak.

„Fejfájást okozna a Hamilton–Vettel duó”

Christian Horner Red Bull-csapatfőnök szerint ugyan az egész sportnak jót tenne a két sokszoros világbajnok egy csapatba ültetése, de a Mercedesnek komoly kihívással kellene akkor szembenéznie.

Az FIA nem hitte el a Mercedes megoldását

James Allison szerint az FIA azt remélte, hogy túl bonyolult lesz kivitelezni a DAS-t, de a Mercedes technikai csapata rácáfolt erre - a szövetségnek muszáj volt szabályosnak nyilvánítania a megoldást.

Sainz: Én még segíthetek a McLarennek

A spanyol F1-es pilóta arra kérte csapatát, hogy ne titkoljanak el előle semmit amiatt, hogy 2021-ben már biztosan a Ferrari versenyzője lesz majd és nem a McLarené.

Carey: Készüljenek a tartalékpilóták

Az Ausztrál Nagydíj törléséhez egyetlen csapattag megbetegedése vezetett, az F1 azonban kerülni fogja a radikális lépést a későbbiekben: akkor sem szakítják meg a hétvégét, ha egy csapat visszalép vagy valamelyik pilótát koronavírussal diagnosztizálják.

Ralf Schumacher: Williamsék ideje lejárt

Frank és Williams nem képes lépést tartani a modern időkkel, jelentette ki a csapat egykori versenyzője. Ralf Schumacher szerint Dmitrij Mazepin vásárolhatja meg a csapatot fia számára.

Az F1 ejtette a fordított rajtrácsos ötletet

Az időmérős formátum megváltoztatása nem nyerte el minden csapat tetszését, ezért a sorozat más megoldásokat keres a dupla versenyhétvégék izgalmasabbá és látványosabbá tételére.

Öt lépéssel garantálja a versenyek biztonságát az F1

Júliusban közel három hónap csúszással elindul a Formula-1 szezonja, de szigorú fegyelem mellett, járványügyi intézkedésekkel. A széria hivatalos oldalán öt fő pontot nevezett meg, melyek garantálják a résztvevők biztonságát.

Még két európai pálya bekerülhet a versenynaptárba

Erősen kérdőjeles az Európán kívüli idei nagydíjak sorsa. Szükség esetén tovább maradna a kontinensen a Formula-1: Hockenheim és Mugello az a két pálya, melyeket beugróként emlegetnek.

Végre hivatalos: itt a naptár európai szakasza

Ahogy az várható volt, az F1 kedd délelőtt hivatalosan is bejelentette a koronavírus-járvány miatt módosított versenynaptárának elejét: két hónap alatt nyolc futamot rendeznek majd Európában.

„Sok dolog zajlik most a Mercedesnél, hallom”

Dr. Helmut Marko szerint most csak várjuk ki, hogy mi lesz a dologból, de ő is úgy hallja, hogy a személyi kérdéseket tekintve sok minden történik az F1-et uraló istállónál.

Monza hosszabbított, ma jön az idei F1-es naptár

További egy évvel meghosszabbította a szerződését a Formula-1 és Monza, immár 2025-ig biztosított az Olasz Nagydíj sorsa - ezzel együtt ma hivatalos versenynaptárat is láthatunk az Autosport szerint.

Hamilton miatt mondott nemet a Mercedes

A fordított rajtrácsos sprintfutamok ötletét alapvetően egyetlen csapat ellenzi a Formula-1-es mezőnyben, ez pedig a Mercedes - Christian Horner szerint az ok teljesen egyértelmű.

Tanács Sainznak a Ferrarihoz: Legyen vastag bőröd

A korábbi Ferrari-mérnök, Rob Smedley egy interjúban arról beszélt, szépségei és árnyoldalai is vannak a Ferrarinak. Második legjobbnak lenni sosem elég, a nyomás állandó, figyelmeztette Carlos Sainzt.

A Renault elismerte: Alonso visszatérhet

Cyril Abiteboul nem tagadta, hogy Fernando Alonso is egy opció, amikor a 2021-es F1-es üléseiről van szó, de egyelőre még egy elég bő listáról beszélhetünk ezzel kapcsolatban.

Hakkinen: Vettel tényleg jó srác

A kétszeres F1-es világbajnok szerint az a gond, hogy Sebastian Vettel nem mutat meg magából eleget a nyilvánosság előtt és nem aktív a közösségi médiában. Pedig kellene.

Oldalak

 Telamon Glass Kft