A Formula.hu információi szerint már a hétvége előtt hivatalossá válhat, hogy az év végén távozik a világbajnok istállótól a sztártervező – ami újabb lavinát indíthat útjára.
Bár úgy érzi, van még ideje, hogy lehetőséget kapjon, a tavalyi F2-es bajnok rámutatott: az utóbbi időben kevés az új pilóta az F1-ben. Az IndyCar is opció számára.
Noha a fél világ arra számított, hogy Carlos Sainz lesz az F1-be 2026-ban érkező Audi első igazolása, a jelek szerint egy másik pilóta írhat alá elsőként a négykarikás vállalat gyári csapatához. Információink szerint Nico Hülkenberg szerződtetése immáron csak formalitás.
A maranellóiak többéves megállapodást kötöttek a technológiai céggel, így az F1-es Miami Nagydíjtól kezdődően Scuderia Ferrari HP az istálló hivatalos neve.
Helmut Markóék egyértelműen elzárkóztak a javaslattól: az F1-es csapat az egyéves hosszabbítás felé hajlik. A tanácsadó szerint is Sergio Perez az első számú opció 2025-re.
Túl sok a 24 futamos F1-es versenynaptár? Stefano Domenicali szerint viszont éppen ez az optimális, és akinek nem tetszik, annak nem kötelező itt versenyeznie.
Christian Horner szerint eddig jól állnak a 2026-os F1-es motorjukkal, de tudja, hogy más csapatok más helyzetben vannak hozzájuk képest. Szerinte tökös döntést hoztak.
Nem volt merszük Mohammed ben Sulayem szemébe nézni az FIA-elnök vádlóinak – a dubaji sportvezető tudja, kik állnak az ügy mögött, de nem nevezheti meg őket.
Andrea Stella, a McLaren F1-es csapatának első ember elmagyarázta, miért nőtt a lemaradásuk a Red Bullhoz képest – jövő viszont héten érkezik az első nagyobb fejlesztési csomag.
Mármint arról, hogy a büntetéshez vezető pillanatban Nico Hülkenberg egy-két arasszal előtte járt – az amerikai F1-es pilóta szerint egyszerűen szólni kellett volna, hogy adja vissza a pozíciót.
Ha nem akarja, hogy a Ferrarin belül elszabaduljon a pokol, Fred Vasseurnek meg kell regulázni a versenyzőit – erről beszélt Nico Rosberg, aki felidézte a Mercedesen belüli rossz példát is.