Formula.hu

Stroll tudja, az időmérőkön javulnia kell

Bár a versenytempója többször is biztató volt, Lance Stroll leggyengébb pontja egyértelműen az időmérős teljesítmény volt, amire sok versenye ment rá. A kanadai ezt érzi a legfőbb fejlesztendő területnek az előttünk álló szezonban.

Sajtó: Év végén távozhat az F1-ből a Mercedes

Sajtóinformációk szerint két hét múlva nagyon komoly dologról dönthetnek a Mercedesnél: a cég kivonhatja a gyári csapatot az F1-ből már 2021-re. Az utód az Aston Martin lehet.

Gasly:Meg kellett fékeznem a baromságokat

A Red Bull szezon közben visszafokozott F1-es pilótája beszélt arról, hogy hogyan kezelte a helyzetet - szerinte nevetséges kérdések merültek fel vele kapcsolatban és nem volt fair a csapat döntése.

Alonso készen áll visszatérni és győzni

Még nem beszélt olyan nyíltan az F1-es szereplés szándékáról a kétszeres világbajnok, mint egy friss interjúban. 2021-et nagy esélyének érzi, de egy félelme is van: megint rosszul választ csapatot.

Marko: Csak a Ferrari lenne képes megfizetni Hamiltont

A Red Bull főtanácsadója, Dr. Helmut Marko szerint Lewis Hamiltonnak lejjebb kell adnia igényeiből, ha nem szeretne emiatt ülés nélkül maradni 2021-re. Ekkora összeget csak a Ferrari tudna megfizetni.

Symonds: 2025-től gyökeres változások jönnek

A Williams korábbi technikai igazgatója, Pat Symonds szerint a következő szabályváltoztatásig a Liberty Mediának meg kell győznie a csapatokat, hogy cseréljék le a jelenleg használatos erőforrásokat.

Leclerc nagyon megszenvedett a kormánnyal

Az Alfa Romeónál és a Ferrarinál is kiemelkedően jól teljesített debütálása óta a fiatal monacói pilóta. A rendkívül komplex kormányok azonban óriási fejtörést okoztak neki eleinte, nem is csoda.

Alonso örömmel ringbe szállna Hamilton ellen

A spanyol pilóta felfedezte a címvédő gyengeségeit, amiket szívesen felhasználna ellene. A szavaiból csak úgy árad a vágyakozás, hogy egyenlő küzdelemben felvehesse a kesztyűt Hamiltonnal.

Vettel: Én megdupláznám a hengerek számát

Nem ért egyet a két német F1-es világbajnok: Sebastian Vettel a múlt felé terelné vissza a sportágat, Nico Rosberg viszont az elektromos autózásban látja a jövőt, beleértve az F1-ét is.

Lauda részvényei visszakerülnek a Mercedeshez

Niki Lauda tavaly májusban távozott az élők sorából. Ekkor nagyjából 10% részesedése volt a Mercedes Formula-1-es csapatában, amit most családja visszaad a stuttgartiaknak.

Fel sem merült a Red Bullnál a kiszállás az osztrák balhé miatt

Maga a tulajdonos jelentette ki a csapatnak, hogy a stewardok döntése semmit sem befolyásol, mert ők az erkölcsi győztesek – mondta Helmut Marko, annak ellenére, hogy a Red Bull Ringen ő maga emlegette, hogy ha elvették volna az elsőséget, már nem érdekelné őket az F1.

Minden csapat egy képen év elején? Nem!

A 2010-es évet egy ikonikus fotóval indította a Formula-1, amin az összes csapat autója és pilótái egy képen láthatók. Tíz év eltelt és az istállók többsége hallani sem akar ugyanilyenről. De miért?

Todt szeretné, ha Leclerc világbajnok lenne

Az FIA elnöke szívesen látná Charles Leclerc bajnoki győzelmét a Formula-1-ben. A Ferrari egykori csapatfőnöke ugyanakkor elismerte, döntő többségében minden az autón múlik.

Magnussen: A Haas nem jut a Williams sorsára

Kevin Magnussen, a Haas versenyzője úgy véli, ők vissza fognak tudni kapaszkodni a gyengécske 2019-es szezon után, és nem fognak a Williamshez hasonló, lefelé ívelő örvénybe kerülni.

Jobban érdekli Strollt a csapat, mint elődjét

A Racing Point csapatfőnöke vetette össze Lawrence Strollt és Vijay Mallyát. A kanadai tulajdonos akár havi tíz nap is ellátogat a gyárba, míg az indiai ritkán jelent csak meg.

F1: Nem fogjuk fizetőssé tenni a közvetítéseket

A Formula-1 médiajogi igazgatója, Ian Holmes elmondta, hogy nem tervezik fizetőssé tenni világszerte a száguldó cirkusz közvetítéseit, ugyanakkor jobb élményt nyújtanak az ilyen csatornák a nézőknek.

Hamiltonnak a magánélete bánja az F1-et

A hatszoros F1-es világbajnoknak hihetetlenül nehéz kiegyensúlyozott magánéletet élnie úgy, hogy eközben pályán a lehető legjobbját nyújtja. A kettő együtt számára csak áldozatokkal működik.

Visszatérhet az F1 Indianapolisba

A tavaly év végén az Indianapolis Motor Speedwayt, majd az IndyCart is felvásárló Roger Penske amerikai sajtóértesülések szerint szeretné, ha a Formula-1 visszatérne a legendás aszfaltcsíkra.

Lemondott az „éles” tesztekről a Pirelli

Az F1-es gumigyártó tavaly ugyan próbálkozott azzal, hogy versenyhétvégén tesztelje a következő szezonra szánt abroncsokat, de túl sok volt a negatív visszajelzés - ezt nem erőltetik többet.

Oldalak

 Telamon Glass Kft