F1 Világ

Kijózanító 2025 után nagy kérdőjel az Aston Martin neve mellett: most már tényleg képesek lesznek szintet lépni?

Az Aston Martin 2025-ös Forma-1-es idénye kijózanító valóságellenőrzést hozott: a csapat visszacsúszott a konstruktőri tabella hetedik helyére, miközben a háttérben már minden erőforrást a nagy átalakulásra és a következő korszakra csoportosított.

The post Kijózanító 2025 után nagy kérdőjel az Aston Martin neve mellett: most már tényleg képesek lesznek szintet lépni? appeared first on F1VILÁG.HU.

Gyanú a Mercedes és a Red Bull 2026-os motorja körül: a FIA is reagált a kompresszióarány kérdésére

Még el sem kezdődött a szezon, a 2026-os Forma-1-es motorok körül máris komoly feszültség alakult ki: több gyártó – köztük a Ferrari – tisztázást kért a Mercedes és a Red Bull erőforrásának működésével kapcsolatban, miközben a FIA jelezte, hogy napirenden van a kérdés.

The post Gyanú a Mercedes és a Red Bull 2026-os motorja körül: a FIA is reagált a kompresszióarány kérdésére appeared first on F1VILÁG.HU.

Komatsu tiszta vizet öntött a pohárba: a Toyota nem saját gyári csapatát építi a Haasnál

A Toyota 2026-ban névadó szponzorként lép elő a Haas F1-es csapatánál, ám a csapatfőnök, Ayao Komatsu határozottan visszautasította azokat a találgatásokat, amelyek szerint a partnerség végső célja egy Toyota-gyári alakulat felépítése vagy akár a Haas teljes átvétele lenne.

The post Komatsu tiszta vizet öntött a pohárba: a Toyota nem saját gyári csapatát építi a Haasnál appeared first on F1VILÁG.HU.

A Red Bull-vezér nem aggódik az F1-es csapatnál történt nagy távozások miatt

A Red Bullnál az elmúlt egy évben egymást követték a nagy horderejű távozások, ám Oliver Mintzlaff szerint a csapat jövője nincs veszélyben: a vezérigazgató úgy látja, minden kulcspozíciót megfelelően töltenek be, és a változás kifejezetten előnyükre válhat.

The post A Red Bull-vezér nem aggódik az F1-es csapatnál történt nagy távozások miatt appeared first on F1VILÁG.HU.

Kalapács alá kerül Räikkönen és Coulthard 2002-es McLarenje: akár 1,4 millió eurót is érhet

Igazi különlegesség kerül kalapács alá 2026-ban Párizsban: a McLaren 2002-es, MP4-17A kódjelű versenyautója, amely 12 Forma-1-es nagydíjon állt rajthoz, és Kimi Räikkönen, valamint David Coulthard kezei alatt öt dobogós helyezést és egy futamgyőzelmet is hozott.

The post Kalapács alá kerül Räikkönen és Coulthard 2002-es McLarenje: akár 1,4 millió eurót is érhet appeared first on F1VILÁG.HU.

Norris őszintén a mélypontról és a fordulatról: Monacóban „bizonyította be magának, hogy tévedett”

Lando Norris szerint egy látszólag apró, a kormányával kapcsolatban hozott döntés döntő fordulatot hozott a 2025-ös Forma-1-es világbajnoki küzdelemben – és Monacóban annyira felszabadult tőle, hogy az időmérő után „egy kicsit sírt” is.

The post Norris őszintén a mélypontról és a fordulatról: Monacóban „bizonyította be magának, hogy tévedett” appeared first on F1VILÁG.HU.

Hadjar Verstappenről: „Még ennyi győzelem és vb-cím után is éhes – ez lenyűgöző”

Isack Hadjar 2026-ban a Red Bullnál kap lehetőséget, ahol Max Verstappen csapattársaként kell helytállnia – a francia pilóta pedig már most világossá tette, hogy saját magával szemben „nagyon extrém” elvárásokat támaszt.

The post Hadjar Verstappenről: „Még ennyi győzelem és vb-cím után is éhes – ez lenyűgöző” appeared first on F1VILÁG.HU.

Új korszak küszöbén az Aston Martin: Stroll azt mondja, időt kell adni a Hondának

Lawrence Stroll szerint az Aston Martinnak 2026-ban türelmesnek kell lennie a Hondával: a csapat tulajdonosa úgy látja, az új korszakban időre lesz szükség, hogy az új erőforrás és a teljes projekt a rendkívül magas elvárások szintjére érjen.

The post Új korszak küszöbén az Aston Martin: Stroll azt mondja, időt kell adni a Hondának appeared first on F1VILÁG.HU.

Oldalak