Kombiban is megérkezett a Renault Megane (2016) - Autonavigator

Technikai kategória: 

Az ötajtós után, a négyajtós előtt jön a legjobban cuccolható új Renault Megane, ám a menetpróba alapján másban is a legjobb lehet a kombi.

Ismerjük már az új Renault Megane-t, ám tudott még meglepetést okozni a Grandtour, vagyis a kombi hazai bemutatóján. Pedig minden úgy kezdődött, mint máskor, az autóválasztásnál nekem egy teljesen alapfelszereltségű és „alapmotorizált”, azaz 90 lóerős 1.5 dCi dízel példány jutott. Mivel a tesztautókat általában a legmagasabb felszereltséggel és még azon is túl, extrákkal teletömve adják, ezért igazi kuriózumként tekintettem a hozzám került autóra – végre egy alapváltozat! Extralistáján csupán a 35 ezer forintos ködfényszórók és a 25 ezer forintot kóstáló tejes értékű pótkerék szerepelt. Persze a Life alapváltozathoz ezenkívül csak metálfényezés és plusz garancia vásárolható még, semmi egyéb.

Renault Megane 4 Grandtour

A drágább Grandtour modellekhez is elérhető az ötajtós Megane-nal megismert extrák színe java, 4+1 felszereltség és 6+1 erőforrás közül választhatunk. Azért +1 felszereltség és motor közül, mert a csúcsot képviselő, 7,999 millió forintos GT kizárólag a legerősebb, 205 lóerős benzinessel párosítható és viszont. A legolcsóbb az 1,6 literes, 114 lóerős benzinmotorral hajtott Life kivitel, 4,999 millió forintért. A csak 100 lóerős, de turbós, így nyomatékosabb 1.2 TCe 150 ezer forinttal drágább, a kipróbált 90 lóerős 1.5 dCi pedig 5,499 millió forintba kerül. Ugyan mit tudhat a leggyengébb motor a legnagyobb, 4626 milliméter hosszú és 1,4 tonnás Megane-ban, ráadásul autópályán, hiszen egyből az M7-esen indult a menetpróba?

A cikk folytatása:

https://www.autonavigator.hu/cikkek/kombiban-is-megerkezett-a-renault-megane/

Szerző: 

Bondor Tibor