Technikai kategória:
Nincs többé Renault Fluence, van viszont helyette Megane GrandCoupé! Már a névválasztás is utal arra, hogy nem egy diszkont lépcsőshátúról van szó – az más kérdés, hogy a BMW mit szólt ehhez, hiszen a bajoroknál a négyajtós kupék GranCoupé típusjelzéssel futnak. Azonban az biztos, hogy a Megane GrandCoupé-ban nincs meg a Fluence bumfordisága, a hátsó traktus arányos és látványos, nem olyan, mintha az ötajtósra utólagosan rábiggyesztettek volna egy szedán farrészt.
Azt hiszem, azt senkinek sem kell magyaráznom, hogy a modell neve erős túlzás, hiszen nem sok kupés vonás van benne, de a kompakt lépcsőshátúak között a vagányabbak közé tartozik, a hátsó szélvédő lejtése és a magas csomagtérfedél jól harmonizál egymással. Ami a gyakorlati használhatóságot illeti, a modell tengelytávolsága 4,3 centivel hosszabb az ötajtósénál, ami már éppen elegendő ahhoz, hogy érezzünk némi differenciát. 180 centis magasság felett is elegendő a lábtér, ráadásul annyira jól formázottak a második sorban lévő ülések, hogy hosszú távon remek utazóautó a Renault újdonsága. Ha mégis lehet valamit kifogásolni, az a fejtér, a langaléták kobakja zavaró közelségben van a tetőhöz.
A cikk folytatása:
http://www.automotor.hu/teszt/hatso-gondolat-renault-megane-grandcoupe-s...