 |
Először célszerű a visszapillantó mögötti burkolat lepattintása |
 |
Figyelni kell a fix fülekre, tehát felülről feszítsük. (Nagyon jó nem túl merev műanyagból készült, így nehéz eltörni.)
|
 |
Alatta található csavar eltávolítása. Megjegyzem minden ajtón található csavar torx kialakítású, de nem belső csapos egyik sem. |
 |
Alul található világítótest könnyen kihúzható, Aztán a csatlakozás megszüntetése. |
 |
Belső ajtókilincs mögött található csavartakaró burkolat kipattintása, és a csavar eltávolítása. |
 |
A kilincs alatt található kis tároló mélyedés aljában ugyancsak a csavartakaró burkolat kipattintása után a csavar eltávolítása. |
 |
A képen látható kis fém feszítőfülek benyomása közben feszíthető az ablakemelőkapcsolótábla hátsó része, felfelé feszítés közben az autó eleje felé néző végét ne felfelé feszítsük, hanem csúsztasuk hátrafelé a kapcsolótáblát. |
 |
Itt látható a fül ami kicsúszik könnyedén ilyenkor. |
 |
Kapcsolótábla csatlakozásának megszüntetése. |
 |
A rózsaszín bütyökben található fekete feszítőelem kihúzása. |
 |
Az ajtó végében felül még található egy csavar, meg az ajtókárpit alsó szélénél 2db csavar. Ezeket is távolítsuk el. |
 |
Aztán alulról feszítsük az ajtókárpit egészét, de vigyázzunk vele mert könnyedén elpattan a 6db patent feje. Javaslom, hogy feszítés közben kicsit mozgassuk a kárpitot le- fel, jobbra-balra, így könnyebben kipattan a helyéről. |
 |
Nagyon jó kis patentok, feszítő, gumitőmítéssel. |
 |
Végeredmény.
Ha valaki vissza is akarja tenni, akkor visszafelé már könnyebb lesz. |
 |
Csak egy dologra kell vigyázni: az ajtó végében fenn található csavar egy hajlított lemezbe rögzül. Ez a lemez nagyon könnyen hajlik, tehát visszapattintáskor ügyeljünk arra, hogy ne görbítsük el a lemezt. Sok sikert! |