Repülőtér látogatás, 2009. május 30.

2009.05.30

Ismét eljött a május vége, a repülőtér minket várt! :-)

Páran a piacon találkoztunk, innen indultunk minikonvojban az emlékpark felé. Nagyszerű látvány volt a nyolc autó fellobogózva, megint szívet melengető érzés volt konvojt vezetni. :-)

Sajnos a lámpák itt-ott közbeszóltak, de azért sikerült a parkhoz együtt megérkeznünk. Itt már várt ránk a társaság többi része. Egy gyors (!!) :-( jegyváltás után elindultunk a buszhoz, amelyről alighogy elhelyezkedtünk, már szállhattunk is le, az ellenőrzés miatt.

Sajnos a fotózás megint elég körülményes volt, a busz ablakai hagytak némi kívánnivalót maguk után. :-( Az időjárás sem kedvezett, esegetett az eső. A tavaly már megismert vezetőnkkel indultunk a a túrára, a rengeteg info, amit mesélt útközben, talán még gyarapodott is tavaly óta.

A szokásos kört tettük meg a leszállópályák mellett, akadt felszálló gép bőven. A részünkre bekapcsolt leszállófények ismét elbűvöltek bennünket. Benjy-Papa közbenjárásával a katasztrófavédelemnél leszállhattunk a buszról, a központi helyiségben meghallgathattunk egy kis tájékoztatót a "tüzes fiúk" mindennapjairól, illetve megnézhettük a felszereléseiket. Két kocsijuk éppen eseményhez ment, a közeli Vecsésre.

Sajnos a hangárok megtekintését ez évben nem sikerült összehozni, talán legközelebb... A belső körút után az Emlékparkban is hallhattunk még érdekességeket, nézelődtünk, felmehettünk a három nyitott gép fedélzetére. Vezetőnk kapott egy Mégane Klub-os nanopadot, mellyel nagy örömet okoztunk neki. :-)

Az emlékparki nézelődés után voltak akik elköszöntek, hazaindultak, páran pedig továbbmentünk a vecsési Gyertyafény Étterembe, ahol már vártak minket! Idén minden simán ment, a megrendelt ételféleségeket hamarosan meg is kaptuk, finomak voltak és szép nagy adagok. :-)

Bízom benne, hogy mindenki jó érzéssel állt fel az asztal mellől, a kései ebéd elfogyasztása után. Még egy kis minikonvojban indultunk hazafelé, majd az autók száma fokozatosan lecsökkent. Összességében úgy érzem, jól sikerült félnapot mondhattunk magunkénak! Jövőre Veletek Ugyanitt..... ? :-)