I-Taly 2004. június 26. - július 3.

2004.06.26 - 2004.07.03

Klub nyaralás Olaszországban - 2004. június 26. - július 3.

(Kivételesen két beszámolót olvashattok: elõször a helyszínrõl érkezett híreket találjátok, amely egy "élõ" tudósítás volt, majd az utólag elkészült beszámoló következik.)

1. Az "élõ" tudósítás:

A Klub tagjainak egy csoportja az olasz tengerparton tölti az idei szabadságát. Itt igyekszünk folyamatosan beszámolni az ottani eseményekrõl.

A képeket is folyamatosan frissítjük, ahogy küldik õket a részvevõk.

Eddigi hírek:

• 06.26. Hajnali 3-kor útrakeltek az utazók. (Kivéve Laiciapáék és Warburgosék)

• 06.26. 10:50 Elérték Udinét. Közben a külön utazó Laciapáék is útrakeltek.

• 06.26. 14:10 Megérkezett a csoport a szálláshelyre

• 06.26. 16:00 Wartburgosék is elindultak.

• 06.27. 10:45 A teljes társaság odaért a szálláshelyre, így együtt vannak.

• 06.28. A helyszínrõl küldött beszámoló Tuzi "tollából". A beszámolók egy nap késéssel érkeznek, a dátumok az események idõpontját jelzik:"A tegnapi napot Gardalandbam (vidámparkban) töltöttük. Reggel 07-tól 00 óra 30 percig. Olyan szuper volt hogy fényképezni is elfelejtettem. Bocsika. Vissza érkezés után vagy fél 3-ig az élet nagy kérdéseit vitattuk meg. Persze akadt pár sör is amit az alkoholisták védelmében inkább mi fogyasztottunk el. ;-) Röviden ennyi. "

• 06.29. "Hy.Tegnap pihenõs napot tartottunk. Reggel elmentünk megrendelni a csütörtöki grill partihoz a halat. Késõbb meglátogattunk 1 diszkont áruházat alapvetõ élelmiszer utántöltés céljából, mert az otthonról hozott muníció elfogyott :-( Úgymint sör ,pálinka, bor, ja vettünk pár üveg vizet is. Este megvacsiztunk egy étterembe, a hangulat fergetegesre sikerült. A pincérnõ megtanulta, hogy "köszönöm", én pedig, hogy "grácie". Ha így haladok, még pár év és 4-5 szó is menni fog. Este szokásos alkoholista mentõ akciónkat folytattuk (megkostoltuk a frissenvet italokat) fél 1-ig. Ma Velencét támadjuk meg, remélem több kép készül mint tegnap."

• 06.30. "Hy.Megvolt a velencei kirándulás. Ma más nem is történt, képeket küldöm. Ebben a nyaralásban jobban elfáradok mint otthon a munkában. Holnap és holnapután mostmár igazán pihenünk, bár holnap este grillpartit tartunk tengeri halból. Holnap megyünk egypáran Jezolóba megpróbálunk nett elérést találni."

• 07.01. "Hy.A tegnapi napot aktív pihenéssel töltöttük ,vagyis nem csináltunk semmit. Kicsit fürödtünk a tengerben , "kicsit" ettünk és persze óvtuk az alkoholistákat. Este grillezni szeretünk volna de az esõ közbeszólt."

• 07.03.A társaság szerencsésen hazatért.

2. Az utólag készült beszámoló:

A Mégane klub szervezésében 2004. június 26-án egy 40 fõs társaság 12 autóval elindult Olaszországba, hogy egy hétig pihenjen Cavallinoban, a Joker Camping-ben! :)

A csapat egy része hajnali 3-kor találkozott a budaörsi benzinkútnál. Ott "szétpakoltuk" Tuziéket. (Tuzi nem tudott a saját Tehénkéjével jönni a sajnálatos rábaringi események miatt.)

Útközben csatlakozott a fehérvári különítmény, így 8 Tehénke és egy OFF (Sti)Ló vonatozott a Rábafüzes - Grác - Klagenfurt - Tarvisio - Udine - Jesolo - Cavallino útvonalon.

Csiszék elõõrsként - mint a célhoz legközelebb lakók - már becserkészték a kempinget, és hideg sörrel várták a megfáradt utazókat. Laciapáék a kicsik miatt nem vállalták a hajnali indulást, így Õk késõbb érkeztek. Jöhetett a tengerpart! :)

Este még pizzáztunk egy jót.

Wartburgosék egy szombati vizsga miatt csak éjszaka érkeztek. Mivel éjjel a kemping területén tilos jármûvel közlekedni, betoltuk a Tehénkét a helyére. Végre mindenki elfoglalhatta a szállását. :)

Vasárnap jól elvolt a társaság. A tengerben a moszatfoltok kicsit zavartak minket, de hamar túltettük magunka ezen az „apróságon”.

Az esti grillparti is jól sikerült. Az alapanyagokat otthonról hoztuk.

Hétfõn következett a Gardaland! Egy igazán izgalmas "játékokkal" felszerelt szórakoztató központ. (Mondhatnánk, hogy Vidámpark, de ez kevés lenne! :) )

Itt is jól éreztük magunkat. Bár többen inkább csak nézelõdtek! :))) A nem véletlenül Tornádónak nevezett hullámvasút kicsit megrostálta a társaságot. Csak egy része érezte úgy, hogy ki kell próbálni. Innen néhány csodálatos fotót is magunkkal vittünk. ;)

A szabadesésre csak Judit (Wartburgos lánya), Tuzi és Kopi vállalkozott. (Kopi eleinte azt hitte, Judit nem tudja, mire is vállalkozik. De tévedett! Hihetetlenül vagány ez a csaj.)

Tuzi nem túl nagy meggyõzõdéssel, de annál nagyobb hõsiességgel vállalta a megpróbáltatást. Miután túl volt az egészen, egy olyan szokásos tuzis megjegyzéssel (A tökeim felszálltak strummának!) nevettette meg a társaságot.

Sajnos a Gardaland nagy hátránya (a Disneyland-hez és az Asterix parkhoz hasonlóan), hogy nagyon sokat kell sorbállni ahhoz, hogy egy-egy eszközre felülhessünk, ezért néhányan egy idõre elmentek egy kis kirándulásra a közeli Saloba, majd késõbb visszatértek a többiekhez. Voltak akik öt körül elindultak vissza Jesoloba, míg a táraság egy igazán elszánt része akár záróráig is maradt volna. :)

Kedden lazítottunk. Néhányan elmentek a közeli halashoz, ahol megrendelték a csütörtöki grillezéshez a 40 db. halat (Trotte). Este pedig ismét pizzázott egyet a csapat a kemping éttermében. (Természetesen nem mindenki pizzát rendelt.)

Tuzi itt is elõadta magát. Miután látta, hogy néhányan 1 literes korsóból isszuk a sört, szinte az õrületbe kergette a szegény pincérnõt a maga "Grószepikkoló"-s rendelésével.

Szerdán Velence következett. Egész napra érvényes jegyet vettünk. Az elõre eltervezett Burano - Murano - Velence útvonal helyett Velencében kezdtünk, mivel az orrunk elõtt ment el az a hajó, amire fel kellett volna szállnunk. :) Azok jártak jól, akik kicsit elaludtak, mivel Õk egy késõbbi hajóval az eredeti útvonalon mentek, és bebizonyosodott, hogy az a jobb program.

Kisebb csoportokban jártuk a várost és a szigeteket. Jól sikerült ez a nap is.

Velencében a többség csak ekkor volt. De pl. Bengáék többször is visszatértek oda.

Csütörtökön elmentünk a halakért. Majd következett a semmittevés a parton. :)

Este grillezni akartuk a halakat, de az nem igazán sikerült, mivel szétestek, mielõtt átsültek volna. Mire Tuzi kitalálta a megfelelõ módszert, addigra eleredt az esõ, így a bungikban sültek tovább a halak. Pechünk volt! :)

Azért volt egy kellemes meglepetés is! :) Anna (Csisz lánya) egy szép bemutatót tartott tornásztudományából! Ámulva figyeltük ügyességét, hajlékonyságát. Pedig szegénynek idegen környezetben kellett tornásznia; a fûre fektetett szivacsok, meg gyékények nem igazán bizonyultak ideális talajnak.

Pénteken sem csináltunk semmit. De abban nagyon ügyesek voltunk! :)

Este átruccantunk Lido di Jesoloba egy kis csavargásra. A közeledõ vihar idõ elõtt hazazavarta a társaságot. Pedig még maradtunk volna. De hihetetlenül csúnya volt az ég alja. Amibõl azután kemény vihar lett.

Maradtunk volna még Cavallinoban is, de eljött a "sátorbontás" ideje. Szombaton útra kellett kelnünk hazafelé. Bengáék még elintéztek maguknak pár napot, mert Velence csodáit tovább akarták tanulmányozni.

Udine közelében szétvált a csapat. Néhány Tehénkét elvittünk az alpesi legelõkre. No meg kicsit azok fölé is. Felmentünk a Grossglocknerre. :) Csodálatos volt! Az út is, meg az ottani látvány is!

Különbözõ idõpontokban, de mindenki szerencsésen hazaérkezett errõl a felejthetetlennek bizonyuló egyhetes útról!