Regisztráció    Belépés    Fórum    Taglista   Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Benzines motorokról általában


Fórum szabályok


Technikai, műszaki fórum, túlzott offolásért büntetés, kitiltás járhat!
Szerzői jogvédelem alá tartozó tartalmakat ne kérjetek és ne is tegyetek közzé!



Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 48 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2014.02.05. 11:39 
Offline

Csatlakozott: 2013.10.26. 07:04
Hozzászólások: 11
Sziasztok!

Lehetséges,hogy ez egy vezérlésmódosító kerék és csak 52 Euro?
http://www.renaultech.com/product/camsh ... e;gane-ii/


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2014.02.05. 22:02 
Offline
Adminisztrátor

Csatlakozott: 2010.07.19. 19:53
Hozzászólások: 1380
Tartózkodási hely: Budapest
Szerintem ez csak egy sima vezérlés kerék. Nem okos.

_________________
Megane II Berline, 1.4 16V Auth+ PE,
LPG: Landi LSI Omegas Plus
Olaj: ELF Evolution SXR 5W30


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2014.03.19. 08:55 
Offline

Csatlakozott: 2013.10.26. 07:04
Hozzászólások: 11
Sziasztok!

Az okoskerekem sajnos egyre jobban csattog de még nincs meg a keret a
cserére. Kérdésem lenne,hogy esetleg egy másik "folyósabb" olaj használata
csökkentené valamennyire ezt a jelenséget?


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2014.07.10. 09:00 
Offline

Csatlakozott: 2013.10.26. 07:04
Hozzászólások: 11
Sziasztok!
Eljött az idő,hogy kicseréltessem az okoskereket.
Kérdésem lenne,hogy mire kell odafigyelni a cserénél,hogy a közeljövőben
ne menjen újra tönkre. Gondolok itt olajra, stb.
A tanácsokat előre is köszönöm!


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2017.01.30. 15:19 
Offline

Csatlakozott: 2017.01.27. 11:32
Hozzászólások: 2
Üdv!
Ebbe a típusban van okoskerék? 2003-as Megane2 Grandtour 1.4 16V Motorszám: K4JD730
Köszönöm a válaszokat!


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2017.02.20. 22:43 
Offline
Adminisztrátor

Csatlakozott: 2010.07.19. 19:53
Hozzászólások: 1380
Tartózkodási hely: Budapest
1.4-esben nincs okoskerék!

_________________
Megane II Berline, 1.4 16V Auth+ PE,
LPG: Landi LSI Omegas Plus
Olaj: ELF Evolution SXR 5W30


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2017.12.08. 20:53 
Offline

Csatlakozott: 2017.12.08. 20:31
Hozzászólások: 2
Sziasztok.
Segítséget szeretnék Tőletek kérni. Okos kérek miatt lehet az a hiba, hogy az autó hideg állapotban nehezen indul? A jelenség:
Első indításnál beindul majd le is áll. A következő indításnál már beindul és jár is. Kb. 3-5 percig jár normálisan majd mintha 3 hengerezne 4-5 percig (remeg és össze-vissza jár a motor), majd újra jól jár a motor. Ha indítás után nem járatom, hanem azonnal indulok, akkor az első gázadás után nincs alapjáratom amíg fel nem melegítem 2-3000-es fordulaton. 1500-2000 között az egész motor ugrál a helyén és remegteti a kasztnit.
A melegítési folyamat fordulaton kb. 10-15 percet vesz igénybe.
Az autó egy Megane 2 2004 1,6 16v. KM460
Köszönöm a segítségeteket.


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vezérlésmódosító kerék
 Hozzászólás Elküldve: 2017.12.09. 17:47 
Offline

Csatlakozott: 2017.12.08. 20:31
Hozzászólások: 2
Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni, konkrétan az érdekelne, hogy okos kerék okozhatja-e a lentebb leírt hibát. Adott egy Megane 2 2004 1,6 16v KM460-as motorkóddal ellátott autó.

A hibajelenség az, hogyha hideg állapotban indítom az autót akkor első indítás után leáll a motor. A második indításra már nem áll le. Kb 3-5 percig alapjáraton jár rendesen a motor, majd ez után el kezd "rángatózni" szintén 3-5 percig. Ilyenkor olyan, mintha nem menne 1 henger, a motor össze-vissza jár és remegteti a motor a karosszériát a rossz járásával. Utána megszűnik ez a rossz motor járás és vissza vált normálisra. Ezután ha adok egy kis gázt és amikor vissza akar állni alapjáratra, akkor vagy leáll a motor vagy olyan mintha leállna de az elektronika vagy valami belenyúl és felpörgeti a motort majd beáll normálisra az alapjáratom. Ez az időszak is kb 3-5 percig tart.
A másik indítási mód, amikor egyáltalán nincs alapjáratom. Minden indításnál leáll a motor. Ilyenkor csak fordulaton tudom felmelegíteni a motort. Ez kb 2-3000-es fordulaton történik. Ahogy leveszem a lábam a gázról akkor leáll. De csak addig, amíg üzem meleg nem lesz. Motor pörgetésekor 1500-2000-es fordulat között olyan, mintha 1 henger nem menne, furán jár és mintha ki akarna ugrani a motor a helyéről. Magasabb fordulaton ezt nem érzem. Üzem melegen semmi baja, egyből és jól indul. Kb 3-5 óra után indul újra így.

Szerintetek lehet ez okos kerék hibájától? Még nem kerreg és nem indul úgy mint egy traktor.

Amik cserélve lettek és átnézve:
- gyertyák
- trafók
- vezérlés átnézve
- szolenoid mágnesszelep cserélve
- vezérmű tengely jeladó cseréve
- pillangó szelep pucolva
- vezetékek átnézve

A segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére 
 Profil Privát üzenet küldése  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 48 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5

Fórum kezdőlap » Benzines motorokról általában


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron