Vezetéstechnikai tréning, 2004. október 8.

2004.10.08

A délelőttös csoport reggel 7:50-kor találkozott. Nyolc órakor, az elméleti résszel kezdődött a tréning.

A bemutató film nem volt nagy durranás - inkább 206-os Peugeot reklámanyag -, az oktató viszont kedves volt, mondott utána még egy-két érdekes dolgot.

A félórás elméleti rész után maradt bőven idő a gyakorlásra. Reggel és délután is 6-an voltunk, ez pont ideális létszámnak bizonyult, nem kellett sokat várni a sorra kerülésre (8-a n már szűkösebben férnek el az autók is).

A délutános csoport 13:00-kor kezdett.

A tréning során végrehajtott gyakorlatok: vészfékezés szárazon vészfékezés: 2 kerék a "jégen", kettő a szárazon vészfékezés jégen akadálypálya jégen szlalompályák jégen rántópad, a megperdülés elkerülése rántópad, a megperdülés elkerülése + akadályok, megállás a dombról lejövet egy "jeges" kanyar, ahol lehetett csúszkálni Az MII-esek abszolút stabilnak bizonyultak, (az oktató nem tudta eldönteni, mi vagyunk ennyire jók vagy a kocsi :-) ). Néha trafipax-szal fenyegetett.

Kopinak a hátsó gumijai miatt, már jobban meg kellett dolgozni az MI-gyel. Az ABS nélküli Clio és Twingo is meglepően szépen teljesített. Fizetéskor mint Megane Klub szimpatikusak voltunk, 17,5 ezer Ft. helyett csak 15 ezret fizettünk fejenként.

A hangulat délelőtt és délután is nagyon jó volt, a tréning végeztével kellemesen elfáradtunk. Reméljük a tanultakat nem kell majd éles helyzetben kipróbálnunk, de ha mégis jönne a baj, mi már nagyobb eséllyel indulunk a vészhelyzetek kivédésében.