Gyöngyösi regionális Minitali, Gyöngyös, 2004. április 24.

2004.04.24

A résztvevő klubtagok: Kopi, Phoere, Bigyba, Tuzi, P.e.t.i, BonBer, Puru, Tomi, Grabowski, Pepe és Fireman.

A regionális jellegre vonatkozóan meg kell említeni,hogy a régiót 6 autó képviselte. A szervezés bonyolítása közben derült ki,hogy a Renault Twingo Klub ezen a hétvégén tartja a háromnapos országos találkozóját, ezért próbát tettünk közös programok szervezésére is,ami nem sikerült annyira hatékonyan, mint ahogy azt a két főszervező elképzelte.

A gyülekezés 9 órakor volt a vadonatúj gyöngyösi TESCO parkolójában, ahová a budapesti csapat a szép számban összeverődött Twingo-sokkal érkezett meg. A regisztráció,a taktikai megbeszélés után,a bevásárló központ igazgatójával történt "pofozkodást" követően (ami a parkoló nem hivatalos elfoglalására vonatkozott) elindult a konvoj, hogy bevegye a gyöngyösi rutinpálya betonját.

A rendőrség ez alkalommal nem fogadta el a meghívásunkat,ezért a tervezett (Mégane-Twingo-Mégane-Twingo)formáció és a részletes városnézés elmaradt. Egyébként a tali deficittel indult,ugyanis a konvoj egyik tagjának sikerült egy KRESZ tábla ledöntésével kezdeni a napot még a TESCO parkolójában. (Gyorsan teszem hozzá, az illető nem Mégane tulajdonos).

Ezt követően a rutinpályán 10 órától kezdetét vette a már lassan hagyományossá váló tűzoltó bemutató, amelynek szenvedő alanyai ez alkalommal egy Wartburg típusú személygépjármű és a benne rekedt sérültek (név szerint Kopi Mesi + Anikó) voltak. A gyakorlat elérte célját. 20 perc leforgása alatt sikerült elemeire bontani a roncsot úgy, hogy a sérültek is életben maradtak. :))

Na,ami ezután következett azt egyik találkozó szervezőjének sem kívánom. Eső, eső és mégegyszer eső. Pedig az időjárásfelelős lefizetése annak rendje s módja szerint megtörtént, de ezek szerint szűkmarkúak voltak a szervezők. A rosszra fordult időjárás miatt borultak a további tervezett programok, de összeszokott és rugalmas csapathoz méltón pillanatok alatt átszerveztük a délutánt.

Először is hirtelen felindulástól és éhségtől vezérelve megrohamoztuk és sikeresen bevettük a Csathó Kert nevezetű vendéglátóipari és élelmezésügyi szolgáltatóházat(étterem), nem kis meglepetést okozva ezzel a kiszolgáló személyzetnek. Az ebéd megérkezéséig mindenki kitöltött egy-egy 25 pontból álló KRESZ tesztlapot.Az értékelést követően az első helyen végzett holtversenyben Tuzi és Phoere maximális pontszámmal, a legrosszabb teljesítményt pedig ezen a napon Tomi érte el.

A nyertesek díja fél-fél kiló alma, a vesztesé pedig egy kiló citrom volt. (Forrás: Rendőrség) Mellékesen megjegyzem,hogy a nyeremény tekintetében Tomi járt a legjobban. Az ebédre vonatkozóan még egy dolog. Kiemelném a sláger étket: spárgakrémleves sajtkockákkal. Úgy érzem ezt a fogást sikerült pár emberrel megkedveltetnie az étteremnek. Miután elállt az eső a társaság úgy döntött, hogy a hét vicceként meglátogatja a helyi Opel márkakereskedést,ahol az új Astra bemutató hétvégéjét rendezték.

Talán mondanom sem kell,hogy milyen érzést keltettünk, amikor megálltunk tíz Mégane-nal az Opel előtt és kértük, adják ide nekünk az új Astrát, majd mi leteszteljük.A tesztvezetés elmaradt és a látottak után szerintem mindenki nyugodt lelkiismerettel és boldog Renault tulajdonosként ült vissza autójába. Az már csak hab volt a tortán és talán sok mindent elárul,hogy amikor a tesztkörről visszatértek a helyi fiatalok, kiszállva az Astrából egyből a Bigyba-járgányt kezdték fotózni.

Utólag belegondolva, örülhetünk, hogy nem zavartak el bennünket. Ezt követően,mivel az időjárás mégis megkegyelmezett nekünk, visszaautóztunk a rutinpályára és lebonyolítottuk a délelőtt elmaradt ügyességi versenyt. A leküzdendő pálya elnyerte a versenyzők tetszését és rövid gyakorlást követően elkezdődhetett a komoly küzdelem.

Az első mért kört követően a férfi kategóriában holtverseny alakult ki,de a végső összesítéskor kiderült, hogy a csodajárgány ezen a találkozón verhetetlen,így az eredmények a következőképpen alakultak: A férfi kategória helyezései: I.helyezett: Bigyba (2.05 perc) II. helyezett: Fireman (2.17 perc),de mivel sportszerűség is van a világon ezért ez a helyezés átszállt Bonberre(2.22 perc) III.helyezett: Kopi (2.25 perc),de mivel a versenyt követően derült ki, hogy Tuzi is hasonló időt futott, így a III.helyen holtverseny alakult ki. Ezért e versenybizottság úgy döntött,hogy a következő klubtalálkozón (május 1.) Tuzit is megilleti az oklevél.

A női kategória helyezései: I.helyezett: Puruné (3.43 perc) II.helyezett: Tuziné (6.40 perc) III.helyezett: Kopi Mesi (idő nem áll rendelkezésre) Az első helyezettek egy-egy arany serleget,a többiek Renault-s apróságokat vehettek át a kiérdemelt oklevelek mellé. A nap végére kiderült,hogy az összesített eredmények alapján a Tuzi família lett a találkozó abszolút győztese.

A verseny és ezzel az egész napi program kb. 19 órakor ért véget, amikor fájó búcsút vettünk egymástól és mindenki hazaindult. Úgy gondolom,aki itt volt az kellemesen kikapcsolódhatott,aki pedig kihagyta az magára vessen. Következzen a következő!

Üdv! FIREMAN