Formula.hu

Hamilton erősebb Vettelre számít idén

Az ötszörös világbajnok szerint mind a német, mind a Ferrari jobb teljesítményt fog letenni az asztalra, mint tavaly, de az is csak a Red Bull-Hondán múlik, hogy Verstappen beleszól-e a csatájukba.

A Mercedes megoldotta gumikezelési problémáit

James Allison technikai igazgató szerint a téli szünetben megoldották azt a problémát, ami a korábbi években a legnagyobb fejtörést okozta számukra: idén már nem lesznek gondjaik a Pirelli abroncsainak kezelésével.

Ricciardo: A Honda több problémával küszködik

Valami ezt súgja Daniel Ricciardónak, aki a Renault-hoz szerződött 2019-re, és azt is elmondta, miért más, és miért jobb már most a francia gárdánál lenni, mint előtte a Red Bullnál.

1,5 másodpercet lassulhatnak az autók a Ferrari szerint

Matteo Binotto, a maranellóiak F1-es csapatfőnöke szerint előzetesen is erre számítottak, ezt pedig megerősítették a szélcsatornában gyűjtött adatok – kérdés, ki mennyit tudott ebből visszanyerni.

Késve kezdi a teszteket a Williams

Ezt maga Claire Williams erősítette meg: a helyettes csapatfőnök szerint időre van még szükségük ahhoz, hogy tökéletes állapotban gurulhassanak pályára idei F1-es autójukkal, az FW42-vel.

Norris kétszer ugyanúgy nem hibázhat

A McLaren-főnök igyekszik türelmes lenni az újonc Lando Norisszal, akiről azt gondolja, már az első perctől gyors lesz. Nem kérdés számára, hogy néha hibázik majd, csak kétszer ugyanazt ne kövesse el.

A csapatok tesztfelállása és a program

Hétfőn végre elkezdődik a téli tesztidőszak Barcelonában, ahol mind a tíz csapat tiszteletét fogja tenni – igaz, a Williams a hétfőt még kénytelen lesz kihagyni. Íme, a program és a pilótafelállás!

Hülkenberg jövője Ricciardótól függhet

Hiába tartják a kezdetektől fogva nagy tehetségnek Nico Hülkenberget, továbbra sem sikerült dobogóra állnia. Most a fejlesztett Renault-val próbálja elérni ezt, ám elvesztheti eddigi vezérszerepét.

Vettel céljai egyértelműek a Ferrarival

Ez nyilván nem lehet más, mint a bajnoki cím megszerzése. A négyszeres világbajnok arról is beszélt, milyennek képzeli el a munkát új csapattársával, Charles Leclerc-kel.

A Honda a második félévben fejlődött igazán

A Red Bull idén kezdi együttműködését a japán gyártóval, ám tavaly a fiókcsapat autóit már Honda-motorok hajtották. Ezért is tudják a pontos adatokat, a második félév rettentő biztatóan alakult.

A McLaren bizalma az új Renault-motorban van

A francia gyártó nemrég arról nyilatkozott, hogy idén merőben új, sokkal jobb erőforrással álltak elő. A McLarennel is megosztották az adatokat, Wokingban ezért nagyon reményteljesen várják az évet.

Drámai befutó után Di Grassi nyert Mexikóban

Hiába vezetett a rajttól kezdve a pole-ból induló Pascal Wehrlein, a cél előtt néhány méterrel elfogyott az energiája, ráadásul büntetést is kapott, így az audis brazil örökölte meg a győzelmet.

Wolff: Bottas éhesebb a sikerre, mint valaha

A Mercedes istállójának csapatfőnöke, Toto Wolff ismételten kiállt finn pilótája, Valtteri Bottas mellett, aki tavaly csak Hamilton szárnysegédje lehetett. Idén már erősebb lesz.

Stroll visszavágott a Williamsnek

Válaszul arra a kijelentése, hogy túl hamar érkezett az F1-be, Lance Stroll néhány ténnyel válaszolt: első nekifutásra 1,4 másodperccel volt gyorsabb a Force Indiával, mint megszokott tavalyi autójával.

Megújult szerepben tér vissza Smedley az F1-be

A Williams korábbi teljesítményért felelős igazgatója, Rob Smedley műszaki tanácsadóként vállal új szerepet a Formula-1-ben. Feladata elsősorban az lesz, hogy közelebb hozza a sport technikai és emberi oldalát a szurkolókhoz.

Rosberg: Vettel nem engedheti meg magának ezt a luxust

A 2016-os világbajnok úgy gondolja, Sebastian Vettel nem engedheti meg magának, hogy még egy, a tavalyihoz hasonló szezont produkáljon, mivel Leclerc könnyedén profitálhat a hibáiból.

A Ferrari új festése is előnyt jelenthet

Teljesen megújult a Scuderia idei versenyautója a tavalyihoz képest. Szembetűnő az eddigi fényes festéshez képest az idei matt, aminek az oka egyáltalán nem esztétikai. Ennyit számít néhány gramm?

Ezért beszélnek annyit a Ferrari első szárnyáról

A technikai szakemberek szerint az SF90 legérdekesebb pontja az első szárny: talán nem nyilvánvaló első pillantásra, miért, ezért elmagyarázzuk. A mezőny másik radikális kialakítása épp a testvércsapat Alfáé.

Oldalak

 Telamon Glass Kft