Formula.hu

Eddig pozitív meglepetés a Honda

A Red Bull idén a fiókcsapatával próbálgatja a Honda erőforrásait, ami eddig pozitív meglepetést okozott számukra. Helmut Marko megfogalmazása alapján nem kizárt a 2019-es szövetség.

A Sauber saját akadémiát indítana

Külön rendszer szerint működik a Formula-1 juniorképzése, kívülről meglehetősen nehéz bejutni a száguldó cirkuszba. A Sauber is erősen fontolóra vette, hogy hamarosan akadémiát indít.

Éles küzdelem várható a Renault-nál

Az elmúlt évekkel szemben, 2018-ban komoly csata várható házon belül a Renault gyári istállójánál. Vajon a vetélkedés elrontja a kapcsolatot a két pilóta között, vagy megmarad a jó viszony?

Marchionne szerint Enzo Ferrari ma is jó vezető lenne

A Ferrari alapítója éppen 120 éve született, és évtizedek alatt a semmiből építette fel a Formula-1 ikonikus csapatát. A Ferrari mai vezére felkereste Enzo szülővárosát, Modenát, és a történet aktuális tanulságairól beszélt.

Nem hisz a vb-címben a Red Bull tanácsadója

Meglepően pesszimista Helmut Marko, aki szerint egyelőre még nem törhet a csapat a világbajnoki címre. Valóban sok a bizonytalan pont: ha a Renault nem erős motort gyárt, a Mercedes még messzebb lesz tőlük.

Van, amikor megéri ész nélkül nyomni a gázt

Vajon lehet a tapasztalt F1-es pilótának újat mutatni? Ricciardónak mindenképp, akit a tavalyi Pirellik átkozottul megviccelték. Néha jobb lett volna, ha egyszerűen "kihajítja a használati utasítást".

McLaren: Alonso a legjobb példa Norrisnak

Lando Norris 2018-ban már az F2-es mezőny tagja lesz, ráadásul a McLaren tartalékpilótájának is nevezheti magát. Zak Brown szerint a fiatal brit nem is lehetne jobb helyen, ha fejlődni szeretne.

A halo sem védte volna meg Massát

Az autósport mindig is magában hordozta a veszélyt, ez a kötelező fejvédelem bevezetése után is így marad. Ugyan sokat javít a biztonságon, de természetesen 100%-os védelem nem létezik.

Szirotkin egy óriási nevelőgépezet terméke

Az SMP Racing, Szergej Szirotkin fő támogatója sokkal kiterjedtebb program, mint a Red Bull akadémiája: Paddy Lowe a Williamstől megosztott néhány részletet az orosz gépezetről.

Leclerc furcsa idénykezdete

Charles Leclerc az egyik legtöbbre hivatott fiatal versenyzője a Formula-1-nek. Szokatlan érzéssel kezdheti a 2018-as évadot, most először készülődik a győzelem leghalványabb reménye nélkül.

Stroll idén még nagyobbat villantana

Közeledünk a 2018-as, téli teszteléshez, ez a pilótákat izgalommal tölti el. Lance Stroll saját magától és a Williamstől is többet vár, miután a tavalyi esztendőben rengeteget tanult.

Kubica hite visszatért az F1-et illetően

A lengyel pilóta szerint jelenlegi helyzetében sokkal több a pozitívum, mint a negatívum és az elmúlt egy év alatt óriási lépést tett előre - persze sajnálja, hogy nem ő kapott ülést Szirotkin helyett.

Mercedes: Van, amikor a puha jobb

Legalábbis gumiban. A címvédők F1-es csapat úgy látja, a Pirelli 2018-as palettája el fogja érni a kívánt hatást, így idén jelentős gumikopásra és változatos párharcokra számíthatunk.

Pár év múlva az élmezőnyben látja magát a Sauber

A Force India mintájára a svájciak istállója is óriásölővé válna. Rövid időn belül pontokért mennének, a ferraris kapcsolataiknak köszönhetően pedig mindössze 3-5 év alatt az elejébe is odaérnének.

Már úton van az esztétikusabb halo

A glória bevezetésével az FIA-nak minden energiája arra ment el, hogy az idei szezonra egyáltalán elkészüljön az eszköz. Mostanra eljutottak oda, hogy a kinézetével is foglalkozzanak.

Wolff a McLarentől és Renault-tól is tart

2014 óta uralja a Mercedes a Formula-1-et, de a németek csapatvezetője továbbra sem veszi biztosra, hogy idén is erősek lesznek. Az osztrák a feltörekvő riválisoktól és a Ferraritól tart a leginkább.

Itt veti be a Force India új szerzeményét

A tavaly negyedik helyen végző istálló nemrég új fiatal tehetséget igazolt le Nicholas Latifi személyében. Most az is világossá vált, hol számítanak a kanadai versenyző munkájára.

Oldalak