Formula.hu

Most Raikkönenért zúgolódik az olasz sajtó

Több elismert zsurnaliszta szerint a Ferrari másodszámúként kezeli Kimi Raikkönent, holott a finn idei formája „már bajnokra emlékeztetett”. Hosszú távon a korábbi világelső motivációján üthet vissza az elbánás.

Ugyanattól szenved a Mercedes, Ferrari és Red Bull

Általában a Mercedes gyengeségeként emlegetik az abroncsok szűk működési tartományát. Az istálló stratégája azonban elmagyarázta, valójában minden élcsapat ettől a problémától nyög, ezért is változnak sűrűn a viszonyok.

Lauda biztos Hamilton hosszabbításában

Lewis Hamilton még nem hosszabbította meg szerződését a Mercedesszel, de Niki Lauda szerint ez csak idő kérdése, és a felek az alapvető kérdésekben már megegyeztek egymással.

Hamilton: Nem mi vagyunk a legerősebbek

Nem sokan gondolták volna, hogy a Mercedes az első három futamból egyet sem nyer meg: márpedig ez a helyzet, és Lewis Hamilton szerint nem véletlen a jelenlegi nyeretlenségi sorozat.

A Red Bull jó híreket kapott a Toro Rossótól

A Toro Rosso elérte azt, ami a McLarennek három év alatt sem sikerült. Saját bevallásuk szerint kiváló a munkakapcsolatuk a Hondával, ami a Red Bullt is közelebb hozhatja a japánokhoz.

Ricciardo sehova nem akar aláírni hosszabb távra

Mindegy, hogy Red Bull, Ferrari vagy Mercedes, a 2021-es szabályváltoztatásoknál szabadságot szeretne magának az ausztrál F1-es pilóta - két évre szeretne leszerződni a legjobb helyre.

Sainz szívesen maradna a gyári Renault-nál

Nyílhat esélye arra, hogy a Red Bullnál, vagy akár arra is, hogy a Mercedesnél versenyezzen, ő viszont szeret a Renault-nál lenni és az istálló is örül, hogy ő Nico Hülkenberg csapattársa.

Ezen úszott el a Mercedes terve Kínában

A világbajnok F1-es istálló stratégája elmondta, hogy hogyan gondolkodtak a Kínai Nagydíjon a biztonsági autós fázis során és hogy miért nem működött az, amit kitaláltak.

Idén végre nem olyan kényes a Haas autója

A Haas F1-es csapatának két évig a kiegyensúlyozatlanság volt a gyenge pontja, ám Magnussen szerint ennek az időszaknak vége. Sokat tanulhattak a Ferraritól, az idei autó barátságosabbra sikeredett.

Alonso megunta az újságírók piszkálódását

Folyton csak volt csapatairól faggatják a spanyol F1-est, akinél a legutóbbi alkalomnál telt be a pohár. Kijelentette, hogy egyetlen másik gárda sem érdekli őt, és csak nevet a kérdéseken.

Brawn: A kiscsapatok nem érhetnek dobogóra

2017-ben egyszer fordult elő, hogy ne csak a három nagycsapat valamelyik pilótáját intsék le az első háromban. Idén Ross Brawn szerint ilyen eredményre senki nem lesz képes.

Raikkönen: Hétről hétre változhat a sorrend

Három versenyen vagyunk túl, de még nagyon nehéz megmondani, ki a legerősebb csapat 2018-ban. Kimi Raikkönen sem tudja a választ, de azt elárulta, milyen tényezők befolyásolják a jó szerepléseket.

Kivonul a Williams, ha nem lesz költségplafon

A Williams csapatának fennállása is tét lett az F1 új szabályainak meghatározása során. Az istálló végét jelentené, ha az F1 vezetősége a nagyobb csapatokra hallgatva mégsem korlátozná a kiadásokat.

Óriási fejlődés küszöbén áll a Renault-motor

Cyril Abiteboul szerint nagyobbat léphetnek előre, mint amekkora jelenleg a hátrányuk a Mercedesszel és a Ferrarival szemben - már Barcelonára érkezik az első csomag, az áttörés pedig az év későbbi szakaszában érkezhet.

Stroll Alonsóhoz hasonlítja saját helyzetét

A Williams jelenlegi formája elhomályosítja Lance Stroll eddigi fejlődését versenyzőként, és ezt a kanadai is érzi. Elmondása szerint azonban nem csak ő küzd ezzel a problémával a mezőnyben.

Ricciardo terve 2019-re: Eljutni a Holdra

A Red Bull pilótája igazából nem akar űrturistává válni: egyre rafináltabb válaszokkal hárítja el a jövőjéről puhatolózó kérdéseket. A Red Bullnak többet kell tennie, hogy meggyőzze a hosszabbításról.

Csúcspont – Kínai Nagydíj elemzés

2018 eddig izgalmas versenyekkel szolgálta ki a Formula-1 közönségét, ha egész szezon alatt ilyen futamokat láthatunk, akkor kiváló év elé nézünk. Okos taktikával, villámgyors reakcióval és szép, tiszta előzésekkel Ricciardo megszerezte idei első győzelmét Bottas előtt, aki az erősen kopott gumikon második helyen végzett a Mercedes volánja mögött, Raikkönennel a nyakában. De hova lett Vettel? Mi történt Verstappennel és hol van Hamilton? Górcső alatt a Kínai Nagydíj.

Döntött az F1: Megszűnnek a spórolós versenyek

A 2019-es szabályrendszerrel kapcsolatos javaslatokról tárgyalt az F1-es Stratégiai Csoport április 17-én, és meg is szavaztak néhány változtatást, amelyek megkönnyítik a versenyzők életét és izgalmasabbá tehetik a futamokat.

Kínai statisztikák: Ricciardo, a felzárkózás királya

Gondoltátok volna, hogy Kimi Raikkönen karrierje egyik legjobb időmérős sorozatát teljesíti? És hogy a Ferrari 14 éve nem uralta így a szombatokat? Ezek és számos további érdekesség a Kínai Nagydíj statisztikai összefoglalójából.

Oldalak