Formula.hu

A rondább autókkal sem lesz könnyebb előzni?

Max Verstappennek kétségei vannak afelől, hogy a jövő évi aerodinamikai változtatások valóban sokat segítenek az előzések tekintetében. Ellenben sokkal csúnyábbak lesznek az autók 2019-ben.

Ne maradj le semmiről az USA Nagydíjon!

Reggel MotoGP, nap közben TCR Europe, este pedig az F1-es USA Nagydíj - nagyjából így fog kinézni a motorsportos hétvége. Mutatjuk, hogy mit érdemes tudni róla.

Leclerc: A Ferrari elküldhet, ha nem vagyok elég jó

Charles Leclerc jövőre a Scuderia Ferrari pilótájaként fog versenyezni a Formula–1-ben. A monacói pilóta azonban úgy érzi, ha nem hozza az elvárt eredményeket, az olasz csapatnak jogában áll elküldeni őt.

A Renault-t túlköltekezi a Honda, így előzhetett

A Renault attól tart, hogy a Honda által befektetett óriási pénzösszeg miatt továbbra is jobban fejlődhet a japán erőforrás, mint a francia gyártó egysége. A Honda iszonyatos összegekkel fejleszt.

Schumacher: Nem állok még készen az F1-re

Bár megszerezte az F3-as Eb bajnoki címét, és ezzel az F1-hez szükséges szuperlicencet, Mick Schumacher úgy gondolja, hogy bölcsebb volna végiglépkedni a kategóriákon, és úgy eljutni az F1-ig.

Schumacher: Nem állok még készen az F1-re

Bár megszerezte az F3-as bajnoki címét, és ezzel az F1-hez szükséges szuperlicencet, Mick Schumacher úgy gondolja, hogy bölcsebb volna végiglépkedni a kategóriákon, és úgy eljutni az F1-ig.

Rosberg: A Mercedes egy háborús gépezet

Nico Rosberg jól tudja, hogy a Mercedes legyőzéséhez tökéletes teljesítményre van szükség, ám ez idén a Ferraritól közel sem volt meg. A német gyártónak van egy Lewis Hamiltonja is.

Suzuki: A Honda tíz éve hatalmasat hibázott

2008-ban, amikor a Honda váratlanul kivonult a Formula-1-ből a szezon végén, szinte mindent felégetett maga mögött és ez hatalmas hiba volt. Ezért küzdenek most ennyi problémával a japánok.

Jó úton a Force India: Kifizették a hitelezőket

A Racing Point Force India minden korábban felhalmozott hitelét törlesztette, köszönhetően főként az új tulajdonosok közé tartozó Lawrence Strollnak, mondta az istálló csapatfőnöke, Otmar Szafnauer.

Lawrence Stroll: Büszke vagyok a fiamra

Lawrence Stroll nemrég egy interjúban elmondta, nagyon büszke fia, Lance Formula–1-ben látott teljesítményére. A kanadai emellett mesélt fia kezdeti karrierjéről és arról, mi állt a Force India megvásárlásának hátterében.

Bottas: Folyamatosan csak a gumikra vigyázunk

A Mercedes finn F1-es pilótája szerint sokszor csak köröznek a pályán, mert egy bizonyos hőfok felett mindenképpen elkezdenek hólyagosodni a Pirellik - emiatt sokkal kevésbé izgalmas a verseny.

Vettel: Nem érintkezem Hamiltonnal

Újdonságot árult el a fő riválissal való kapcsolatáról a Ferrari pilótája: szinte semmiféle érintkezés nem maradt meg közöttük. A német tudja, hogy bármit mondana, rögtön felnagyítanák.

Rosberg: AZ F1 és az FE egy nap egyesülni fog

A 2016-os F1-es világbajnok és Formula-E részvényes Nico Rosberg úgy gondolja, hogy egy nap eljön majd az idő, amikor már felesleges lesz a belső égésű motorok használata, és egybeolvad a két sorozat.

Lauda folyamatos ütemben gyógyul

Niki Lauda nagy harcos, ezt 1976-ban is megtanulhattuk. Tüdőtranszplantációja után néhány nappal már magához tért, most pedig már tervben van, hogy hamarosan elhagyhatja az intenzív osztályt.

Berger: Mick nem csak külsőre hasonlít édesapjára

Mick Schumacher a nyár óta óriásit fejlődött és végül hatalmas hátrányt ledolgozva az európai Formula-3-as széria bajnoka lett. Gerhard Berger szerint az ifjú Schumacher tehetsége nem kérdés.

Ocon helyzete elbizonytalanította Russellt is

A Williamsnél az már biztos, hogy az F2 jelenlegi éllovasa, a Mercedes-junior George Russell kap lehetőséget 2019-ben, de a fiatal angol a mezőnyből (valószínűleg) kiszoruló Esteban Ocon helyzete miatt sokáig nem merte teljesen beleélni magát ebbe.

A motorfejlesztési költségek csökkentését sürgeti a Renault

A Renault-nál a csapatfőnök elmondása szerint nem biztos, hogy a jelenlegi négy motorgyártó mindegyike bírni fogja fedezni az egyre inkább elszálló motorfejlesztési költségeket. Szerintük nem szabad, hogy akár csak az egyik gyártó távozzon.

Verstappen attól fél, edzés lesz az időmérőből is

Max Verstappen úgy véli, nem kellene hozzányúlni az időmérő jelenlegi lebonyolítási rendszeréhez. A holland szerint ha egy extra szakaszt is betesznek, amit Q4 néven terveznek is, az egész időmérő egy újabb szabadedzéssé silányulhat.

Oldalak

 Telamon Glass Kft